Sunday, August 26, 2007

saya nak beli novel tapi duit tak banyak...

tengah-tengah saya duduk asyik menganalisa graf untuk chapter 4 academic exercise, adinda saya mengirimkan sms :

kak jah, saya kat sacc ni, ade novel baru john norafizan, cinderella cinta rm23.90,
habiburahman el-shirazy, ketika cinta bertasbih rm21.90,
noor suraya, imaen, hlovate, gurindam jiwa rm24.90

saya terus jadi terpana, wah, sudah lama saya tak baca novel baru

john norafizan?
bukanke dah lama saya tak baca karya terbaru dia?
yang terakhir sempadan tanpa seri dan tunjukkan aku satu bintang
memang best giler
so i'm very looking forward to read his works

habiburahman el-shirazy~ mana mungkin saya lupakan penulis indonesia berbakat besar ni
karya pertama beliau - ayat-ayat cinta - best selling di Indonesia dan Malaysia
memang sebuah novel pembangun jiwa untuk kalangan pembaca Muslim khususnya.
karya terakhir beliau yang saya baca ialah Pudarnya pesona cleopatra
masih tidak lari dari tema sebagi novel pembangun jiwa

maka apabila dimaklumkan hadirnya novel baru ini, mestilah saya tak sabar-sbar nak baca

tapi gimana ya
ongkosnya tiada

saya kena save untuk academic exercise ini

tapi
tak apa la
saya beli satu aje dulu
yang lain saya cuba buat proposal dekat kekanda-kekandaku yang turut gila baca novel supaya mereka tolong belikan ;)

lantas saya capai nokia3310 yang telah 5 tahun sedia berkhidmat
dan saya tekan kekunci nya:

nae, beli aje novel john norafizan, esok saya bayar, k ;)

send

No comments: